Klanttevredenheid zegt iets over in hoeverre de producten en diensten van een bedrijf aan de verwachtingen van de klant voldoen.Heb je al een geruime tijd een goede relatie met een klant? Dan heeft een mindere ervaring niet direct impact op de tevredenheid. Het is wel van belang dat er een volgende keer weer aan de verwachting wordt voldaan.
De klant dient in die mate verrast en enthousiast te zijn, dat hij zich met het bedrijf verbonden voelt. Om een dergelijk gevoel van waardering te creëren, is een investering nodig. Bedrijven die klanttevredenheid hoog in het vaandel hebben staan, besteden extra aandacht aan het maken van een positieve indruk.
Cursus Klanttevredenheid
Daarom biedt TCT de cursus klanttevredenheid aan. Tijdens deze cursus leer je onder andere hoe je de klant kan begroeten en aanspreken, je leert te kijken naar hoe je eigen houding en opstelling tegenover een klant is. Maar ook leer je om te gaan met klanten die niet tevreden zijn en hoe je met klachten omgaat.
Dit alles door middel van oefenen met praktijksituaties en voorbeeldscenario’s. Onder begeleiding van een ervaren trainer ben je afwisselend met theorie en praktijk bezig.
Dus schrijf je nu in, en houd de klanten tevreden!
Neem voor inschrijving contact op met het TCT-secretariaat of neem eens een kijkje op onze website www.tct.nl. Het secretariaat van TCT is dagelijks bereikbaar op telefoonnummer 0344 – 650431 of via de mail op tct@tct-nl.nl.